torsdag

ja, det är faktist torsdag idag, vilket gör att det är fredag imorgon. och det är jag lyckligast ever över.
idag har vi haft friluftsdag, hela plusgymnasiet. då åkte vi buss hela skolan till finspångs sportanläggning, och har kört järnet hela dagen. fyfan. har ni någonsin testat easyline? fyfan, sjukt jobbigt ska jag säga er. speciellt när han som hade passet var värsta energiknippet, han bara for runt och skrek 15 sekunder kvar hela tiden. vi var rätt svettiga när vi var klara. haha, men det var endå helt okej friluftsdag. vi brukar annars springa i skogen eller gå långa promenader. så detta skildje ju lite på det. förövrigt så tror jag faktist att jag kommer trivas jätte bra.

imorgon är det sista skoldagen denna vecka, och på kvällen drar jag till forssjö.

tjingeling, har färg i håret som ska tvättas ur nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0