thevoice, ett frågetecken.

åh, skit. hela the vocie fuckar upp sig ju.
en efter en droppar av, plus att vi inte har någonstans att sova. i detta tilfälle skulle körkort sitta jävligt fint. men nej, man är ju fortfarande 17 år. det tråkigaste åldern, allt är bara 1 år bort. men vi ska försöka ordna något. något borde vi kunna ordna? att ha släkt i stockholm vore ju toppen, men det har man ju inte heller. aja, jag ska åka dit, kommer jag inte hem så synd för mig. mina vänner ska med också, så hoppa inte av nu. jag vill verkligen dit.

Kommentarer
Postat av: emm

2009-08-10 @ 11:43:36
Postat av: emma

sofie du vet att jag är på! dock kunde jag inte fixa boende.

anna var upptagen på onsdag men ska vi ta fika ändå?

2009-08-10 @ 11:44:40
URL: http://www.metrobloggen.se/emmamangs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0