söndag

jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag var inatt när jag kom hem.
iallafall, klockan 12.03 gick tåget upp till stockholm med julia. vi gick runt på stan lite och tittade, eftersom jag var pank fick jag bara ögonshoppa. vid fyra mötte vi upp Emma vid centralen. Och sen gick vi ner på stan igen. Vid fem kommer julia på att hon inte vill gå på the vocie så jag och emma gick dit själva. vid sju åkte julia hem och jag och emma gick ner till kungsträdgården taggade för ännu en the voice festival. och den var så jävla grym. Man kunde i princip alla låtar någerlunda förutom en artist, som vi inte ens vet vad han hette. men annars vare as nice, det regnade lite. men vad gjorde det? det blev inte dålig stämmning för det. Nej, det var jävligt bra stämmning. och vi hoppade och dansade som galningar. Jag menar svenne banan, vem stod still då? haha! iallafall klockan halv elva slutade festivalen och då drog vi till tåget med i princip svarta fötter, alla klev ju på en. men man klev ju på alla andra också. vi typ halvsprang till stationen, haha. jag har nog aldrig gått så fort. men vi hann fan dit på cirkus fem minuter. haha. sen så var jag inte hemma förens klockan tre inatt, och då var jag verkligen helt slut. fötter och ben värkte, men det vare verkligen värt. för det var så jävla bra! vi taggar inför nästa år igen.


och imorgon börjar skolan.... pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0