söndag

såhär blire, jag dissar katrineholms veckan och åker och seglar istället. jag tycker katrineholmsveckan är lite överskattad endå, alla bara åh äntligen händer det något. men vad händer egentligen? det är ju nästan precis som alla andra veckor. men kommer hem på torsdag, så kan ju gå ut på fredag och lördag. eller fredag ska jag ut, men lördag får vi se beroende på sofia, för ska försöka umgås så mycket som möjligt med henne. jag saknar henne något otroligt. vi har inte varit en enda gång på sommarlovet, det är sjukt, jävligt sjukt.

men ska kanske packa nu, fick veta idag att jag skulle åka så har inte tvättat någe eller någe alls. så ska väl se vad jag får ihop, pengar, bikini och solbrillor. sen lite kläder, och klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0