onsdag

här sitter jag vid min vanliga staionära data, ganska lame efter som min apple laptop ligger här brevid. Jag är inte så kung på mac datorer så jag får inte igång mitt internet. osmarta flicka.

iallafall skolan har pågått i tre dagar, jag trivs en så länge bra. Det enda som tar emot är att jag måste pendla. men visst jag kanske klarar mig terminen ut iallfall, hoppas jag. iallafall så har skoldagarna bestått av att få information, papper och material. och självklart det som alltid måste göras, lära känna lekar. typ presentera varandra och köra namnlekar. det är väl inte det roligaste, men måste göras så man får lite mer stor gruppkänsla istället för alla små gäng. vi har inte fått våra klasser på riktigt ännu. utan det får vi om två veckor när vi får våran lokal och vårat schema. men jag hoppas på en bra klass med trevliga människor. så en så länge kör vi med alla 100 eleverna. jag ser fram emot om två veckor när  vi kör igång på rikitgt.
imorgon har vi även friluftsdag, då ska vi åka till Finspång och sporta lite. det kan väl bli kul, om alla inte tar det för seriöst, men det tror jag inte.

juste, imorse på bussen, det var helt sjukt. jag satt typ på bussen och sen när jag skulle kliva av hände en sjuk grej. jag kände mig ärligt talat cpskadad eller någe. mitt vänster ben blev helt rakt kunde inte böja det och det kändes som en fet blyklump, och med det kanske ni fattar att jag inte kunde röra mig. Benet blev så jävla tungt att jag inte kunde lyfta det ens ett steg framåt. jag blev så jävla rädd, stod mitt igången på bussen och det typ svartande för ögonen, av paniken och rädslan lyckades jag kasta mig av bussen. väl av bussen så fick jag igång mitt ben igen. men fyfan jag vart helt omtumlad och förvirrad. jag fattade inte vad som hände. jag vill iallafall aldrig mer känna denna känsla igen. hela benet bara stack. mamma sa att om det händer igen måste vi kolla upp det. för en sekund trodde jag att jag skulle dö mitt på stället. nej överdriver fan inte.

aja, ska ladda min dator, sen lägga mig i sängen och kolla på film, behöver även städa, BLÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0