onsdag

fyfan, don't mess with me säger jag bara. urk vad datorer kan göra en irriterad. skaffar vi inte trådlöst internet snart blir jag galen. jag får inte igång internet på min data så måste sitta vid denna äckliga pc:n.

iallafall ska ta bort mitt humör nu.
idag så slutade vi skolan tolv pga att det regnade och vi kunde inte spela brännboll. yes, vad skönt! åkte hem till johanna och lagade mat och tittade på film. när mörkret faller, har ni inte sett den se den! den är så sjukt bra samtidigt som den är så jävla hemsk. men när man ser filmen inser man hur det kan vara. och man inser hur jävla bra man har det. vilken bra familj man växt upp i. och samtidigt blir man rädd över vad som egentligen kan hända bakom stängda dörrer. och vad vissa folk egentligen behöver utstå. jag tycker iallafall filmen var jätte bra och värd att se.
sen efter det träffade jag julia, anna och emma och drog till sultans och fika. super gott och såklart trevligt. vi kanske satt där en och en halv timma. nu sitter jag bara här hemma, blir att sova tidigt ikväll. och det är ju något skönt, har varit jävligt trött idag.

tjohej! 2 dagar till långhelg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0