lördag

igår som sagt var så blev det lite partaj hos elin. och det blev en väldigt lyckad kväll som inte slutade förens halv fem på morgonen när vi dom sista drog därifrån. Kom hem och somnade nästan på dirren. och imorse vaknade jag halv tre och då skulle ni inte vilja vara jag. fyfan, huvudet var väldigt slut och det tog lite tid innan jag orkade göra något. men nu sitter jag här nyduschad och pigg igen, eller iallafall piggare. elin ville att jag skulle med på basaren ikväll, men jag känner inte riktigt för det. så istället väljer jag att sitta hemma hos johanna med henne och julia och prata lite skitsnack.  inga bilder tagna igår, tyvärr.


fan, det är lördag idag? det kändes som söndag nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0