lägenheter växer inte på träd, töntigt uttryck men sant fan.

urk, nu börjaar jag får huvudvärk av allt detta letandet av lägenhet. jag spyr på det. jag som trodde att leta lägenhet var en enkel grej, släng dig i väggen. det är verkligen inte lätt. först ska du hitta en bra sida att leta på, sen ska du hitta lediga lägenheter, sen ska det vara en två också, sen ska den ligga nära skolan och centrum. sen ska det finnas balkong och helst tillgång till internet och kabeltv. åh, det är så jävla komplicerat. blir nästan galen. trodde att lägenheten skulle komma till mig, men jag måste hitta den. åh. aja, jag letar vidare. jag har hittat en lägenhet som jag ska tvinga mamma att ringa på imorgon och ordna visning på, på måndag. då jag förövrigt ska kolla på en annan lägenhet. det skulle ju underlätta lite om den jag ska bo ihop med kunde ge mig en hjälpande hand och inte bara "glida in på ett bananskal". så ut på nätet och surfa efter lägenheter till oss idiot! haha.

aja, sova nu. ska tydligen ut och springa med johanna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0