imorgon är början på dom kommande tre åren.

sådära då har sista dagen på sommarlovet 2009 passerat. och den spenderades hemma i soffan vid teven, och med en långpromenad. jag har varit helt slut hela dagen efter igår, så en hemma kväll behövdes. imorgon alltså börjar skolan. vi får väl se hur det går. klockan halv åtta åker jag iallafall hemifrån. jag är inte nervös ännu, tror det är för jag inte fattar att imorgon är början på nästa kommande tre åren. det nervösa kommer väl imorgon när jag ser skolan. pju. nu ska jag lägga mig i sängen och läsa solo och sen hoppas på att jag somnar och vaknar i tid imorgon.

önska mig lycka till, skriver imorgon om första skoldagen.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vaknar du inte i tid imorogn, kommer jag d.ö.d.a dig! :)))) godnatt!

2009-08-16 @ 23:31:58
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0