fredag

äntligen fredag, tjoho.
kvällen bjöd på lite kalas hemma hos emma. jag kom hem vid fyra sen gick bussen tjugo i fem. vilket gjorde att jag hade en halvtimma på mig. men otroligt nog hann jag. Så vi tog bussen vidare till forssjö, vi var 11 tjejer inklusive emma. det var riktigt trevligt. hon bjöd på tacos och supergoda muffins. Vi satt mest och skrattade och pratade skit. Senare åkte vi därifrån, dom drog vidare på fest. men jag, julia och johanna pallade inte festa, så vi åkte hem. och nu ska jag däcka i sängen, dödligt trött efter första skolveckan. tack emma för en trevlig kväll, och grattis i förskott! (hon fyller hela sjutton år på söndag)

nattinatti sötisar.

Kommentarer
Postat av: emma

tack så mycket! Det var superkul att ni kom :D

2009-08-23 @ 10:03:59
URL: http://www.metrobloggen.se/emmamangs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0