filmsnack

vet ni vad jag tycker? jo, jag tycker att det är så himla irriterande när man sitter och tittar på en film, och sen dör helt fel person i filmen. hur bra slutet än blir med dom andra personerna så slutar ju filmen inte lyckligt? jag menar då har ju en betydlig person dött, men huvudpersonen får det den vill. och en film som inte slutar lycklig är inge roligt alls. fast filmen var jätte bra, det var den. men hatar att personer i filmer måste dö. det är så sjukt sorligt. men det bästa med filmer är när huvudpersonen är snygg. och det lyckades denna film ha. jag tror det är hans personlighet i filmen som gör han snygg. 



värd att ses, step up.
 


Kommentarer
Postat av: johanna

du skojar med mig? har du inte sett step up fören nu? :O

2009-08-30 @ 23:23:43
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0