://

fyfan kan jag bara säga. efter allt sött jag ätit denna helg skulle jag behöva springa flera mil för att det ska försvinna.  såhär onyttig har jag inte varit på riktigt jävla länge, tror jag ätit sötsaker för en hel drös med människor. jag har exempelvis proppat i mig: daimtårta, winerbröd, cupcakes, cola, alkohol drycker, godis, jordgubbar doppade i socker, glass, snabbmat, rostat bröd och oboy. ursh, det där är allt jag kommer på nu, men det är säkert mer. fy, jag har ätit sötsaker för hela månaden nu. höhö, den är ju faktist slut på tisdag, då kan jag börja om. nej, driver. nu får jag faktist bli lite nyttigare, om jag ska frossa såhär varje helg så kommer jag ha fetma innan året är slut. men jag kan ju skylla på att linda fyllde år, annars hade det aldrig blivit såhär mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0