bloggtorka

vad ska jag skriva i min blogg? den suger ju fakitst, skulle nästan inte ens själv läsa den.
det enda som kretsar i mitt huvud just nu är pengar, skolan och lägenheter. jag sätter en boring stämpel på mig själv. men jag kan ju nästan inte göra annat.
jag drömde detsutom en dröm inatt, som gjorde att jag nästan grät när jag vaknade. den handlade om att flytta ifrån vingåker, min familj och tryggheten min familj ger mig. sen handlade det om min syster som redan har flyttat hemifrån för några år sedan. när jag vaknade imorse insåg jag att vi kommer att splittras, vi kommer skaffa andra familjer. men det känns endå lite jobbigt. jag trivs så jävla bra med min familj, så det känns jävligt sorligt. men jag känner att jag faktist behöver flytta till norrköping och gå någonting bra. jag måste tänka på mig själv och inte allt som finns här. för jag kanske flyttar och kommer träffa mina vänner här mindre. men vi ska absolut ses det ska vi. jag skulle inte klara mig utan er det vet ni.

nej, sofie sluta vara känslosam eller fundera för mycket. du börjar bli vuxen, bara ett år kvar till 18 år. och då ska du klassas som vuxen. så det är dags att lämna det trygga och åka ut på nya äventyr. alla som du älskar kommer att finnas kvar där.

var i katrineholm idag btw. köpte med en present till min syster som fyllde för en månad sen, BAD sofie. egopixade så fint i bilden, haha.
   

Kommentarer
Postat av: hanna

sofie!! ja tycker att du ska fixa din text så att den blir större :D hahaha

2009-08-13 @ 20:09:55
URL: http://metrobloggen.se/hannaD
Postat av: Lovisa

Söta små egopix tycker jag ! Åhh jag finns med på din header! iiiihhiii :D <3

2009-08-17 @ 11:05:11
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0