varför måste lov vara så korta?

om jag ska vara ärlig så har jag aldrig varit såhär himla skoltrött i hela mitt liv, eller trött i överhuvudtaget. jag absolut noll lust till allt jag gör i skolan. känns som att påsklovet inte kan komma mer lägligt. bara en vecka, men det är iallafall en extra vecka att vila upp sig lite på, glöma allt som heter något med skola på ett tag. sen måste jag verkligen ta tag i allt som jag ligger efter med. exempelvis ett jätte gammalt matteprov, demostrationstal som skull redovisas för två veckor sen som jag inte ens vet vad jag ska prata om på, alla engelskauppgifter vi fått som jag inte ens läst igenom, (engelska är så jävla svårt, speciellt när man har en lärare som heter robert och ger en IG på senaste provet), börja med redovisning i rolands lektion, skulle redovisats i onsdags, har inte ens börjat typ. ja, som ni ser har jag lite att göra. men det ska jag glömma i en vecka nu. jag tar tag i det sen, som jag alltid säger. men det är väl dax att försöka. jag menar vissa kurser avslutas nu i sommar och inte fan vill jag se ett endast G på betyget. nej, VG är mitt krav, och ska jag klara det är det dags att ta tag i det efter lovet. för nu får jag sluta vara så trött och ta lite sovmorgon där och lite här. jag känner mig allvarligt riktigt trött på skiten. jag tror mycket av detta är för att jag inte ens tycker om min linje (och absolut inte en endaste jävla lärare gillar jag) och att jag vet att jag endå inte kommer gå kvar nästa år. eller jag hoppas starkt att jag inte kommer det.


jag är sjukt sugen på att shoppa imorgon, fan att min söta syster inte har körkort och att paulina ska hänga utanför bolaget hela dagen. jag vill ha körkort, jag vill glida runt i affärer imorgon.
och juste. jag har ju jätte länge velat haft en grön fjällräven jacka. och idag var jag tvungen att fråga emma vart hon köpt hennes och hon har köpt den på naturkommpaniet, för 1600 :- och så som jag har letat efter en sådan. jag älskar dom, sjukt snygga. så nu ska jag punga upp 1600 :- och köpa mig en sådan.

Kommentarer
Postat av: Paulina

vadå hela dagen? :P ska göra annat också, vi ska ju åka nästa vecka, right? :)

2009-04-02 @ 21:43:04
Postat av: sofie bredell

haha, jag skojade med dig :) en måndag is the day, okej?

2009-04-04 @ 01:08:05
Postat av: walderlo

din jacka är ju tokmycket snyggare!

2009-04-06 @ 12:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0