28 april

dagen har gått ganska sakta om jag ska vara ärlig. men jag har varit en bra tjej idag, jag kom till idrotten och fick närvaro, och jag stannade kvar i skolan och gjorde ett prov, fastän jag fick vänta i en timma. och sedan sluta kvart över fyra. men jag gjorde det och nu är det klart. så nu ligger jag inte efter med det. skönt. efter skolan skulle jag gå till johanna en stund, men jag fastnade ganska länge. ja, blev till och med att jag ska sova här över natten. jag orkade inte gå ut och sen åka buss hem. hihi, man är väl lat ibland. bara det att jag hatar att vakna upp i johannas varma rum, haha. men hellre det än att åka buss. nu har jag nyss smält i mig två mackor, hade inte ätit sen halv tolv. och nu ska jag duscha. ses i skolan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0