26 april

idag är det söndag, ännu en vecka har gått. och vi närmar oss sommar och lov. varma dagar. det kan ju inte bli bättre. Denna helg bestämde jag och Sofia att vi skulle ta det lungt och inte gå ut. Så i fredags satt vi några brudar hemma hos lovisa och grillade. supermysigt var det, jag älskar grillat. eller min mage älskar det. på lördagen så vaknade jag ganska tidigt, stekte lite i solen och drog sen till gymmet med lovisa. superskönt, vi har bestämt att vi ska komma igång nu. desutom har vi bestämt oss för att inte äta godis enda till sommarlovet. det SKA vi klara, haha, sen på kvällen åkte jag hem till sofia för att titta på film eller någe liknande. men det slutade med att vi blev bjudna på fest och självklart så åkte vi dit. så vid kvart i tio drog vi in till stan. och kvällen vart faktist lyckad. jag hade kul och hoppas att alla andra hade det också. åkte hem med nattbussen till sofia, där också pontus skulle sova. kom inte i säng förens halv fyra. jävligt trött var jag på morgonen när jag vaknade klockan åtta och inte kunde somna om. plus att sofias rum är så himla litet och vi sov tre st där inne, så var det jävligt varmt. sov nog inte med täcke på hela natten, så galet varmt var det.
nu är jag iallafall hemma, och idag står plugga, gymmet och chillning på schemat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte ätit något godis än! :D och det hoppas jag inte du gjort heller? :D

2009-04-28 @ 14:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0