24 april

detta väder har bara en inverkan på mig, och det är att jag mår så jävla bra.
sket i mattelektionen och satt i statsparken och åt pizza med brudarna, det var ett stort plus. tror vi satt och stekte i solen i två timmar. underbart! sen åkte jag hem och låg ute med julia och johanna i solen och bara prata. ser ut som en tomat i ansiktet nu. jag längtar efter lite bränna. att vara brun som soliare-emma vore ju inte fel, haha. snart ska jag ta min fläskfilé och åka till lovisa och grilla, och bara mysa med brudsen. vilken underbar och lugn fredag. jag är på toppen humör, vädret är toppen. jag ska ut nu (!) pratas om första doppet imorgon, någon som är på?

Kommentarer
Postat av: johanna

allvarligt, vi badar imorgon! :D

2009-04-25 @ 00:39:35
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0