23 april

datakunskap nu, vilket alltid leder till att jag sitter på alla andra sidor förutom det jag borde göra. läser lite bloggar och tittar runt på bilddagboken. det är iallafall roligare än att hålla på med projektet. jag börjar inse nu att terminen snart är slut. mindre än två månader kvar. jag börjar få ont i magen. snart slut, det har gått sjukt snabbt. och just nu står jag mellan två val. men jag har hela sommaren på mig att bestämma mig. antingen så går jag kvar på handel och har två år kvar till stundenten. då kommer jag bli kvar i katrineholm/vingåker, och ta stundeten här.  eller så börjar jag på stylist, träffar nya människor, tar studenten om tre år, flyttar dit (?). men jag vet inte, jag vill båda två. jag vet inte om jag skulle klara av två år till med dom hära "pip"-lärarna. ursäkta men vem fan tycker att dom är bra? jag kan lätt svara på det, ingen! nu ska jag väl försätta med projektet eller läsa bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0