23 april

skolan idag gick, faktist fort om jag ska vara ärlig. pallade hela kommunikations lektionen, en guldstjärna till mig. efter skolan satt jag ute med min syster i stort sätt hela dagen, till klockan sju. dagen har varit riktigt jävla onyttig hela två glassar, en pan pizza och kladdkaka. och ingen mat på det. vilken äcklig dag, får bli andra bullar imorgon. eller nej, för då ska jag äta grillat, fyfan vad jag älskar det. mums va.

jag börjar bli stressad på att beställa nu, men sofia är ju inte lite seg heller. ligger bara hemma hos pontus och myser. go home and beställ some biljetter.



det spelar ingen roll vilken väg vi tar, bara vi gör det tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk om de tar slut! ;)

2009-04-24 @ 09:44:52
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0