22 april

just nu sitter jag i skolan, efter lite sovmorgon. fan, jag som inte skulle ta någon sovmorgon. men insåg när jag vaknade imorse att jag var tvungen att duscha, vilket gjorde att jag inte hann med bussen. nej, fan nu ljög jag. jag skulle både hunnit duscha och gått till bussen. men jag orkade verkligen inte. så tog en senare buss. sitter i allafall i skolan och dricker cacao cream, mums. med dom andra är lite tuffare och dricker kaffe. ska snart börja med att skriva om en fördjupning. juste, johanna drog värsta skämtet om i lördags. fan fick skit ont i magen, tycker redan jag gjort och sagt så mycket dumt då så det räcker. men som tur var var det bara ett skämt, haha. men nu ska jag plugga lite, det vore bäst.


etuna idag med bestis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0