21 april

idag är det tisdag, vilket betyder att det bara är tre dagar kvar av denna vecka. som för övrigt går otroligt himla sakta då vi börjat med ett riktigt tråkigt projekt i skola som handlar om igentligen så fattar jag inte så mycket (?) det enda lärarna sa är: detta kommer ni nog tycka är mycket roligare eftersom detta är ett seriöst projekt. men dom ljög oss rakt i ansiktet. det är skit tråkigt, och jag finner inte det seriösa med det. iallafall, skulle träffat johanna idag, men fick sms där det stod att hon skulle till tandläkaren, tråkigt tycker jag eftersom vi aldrig ses. men om hon skulle vara hos tandläkaren hela dagen så är jag inte avensjuk på henne, haha. kvällen bjöd på en promenad med johanna, det var skönt även fast jag var sjukt trött. imorgon har jag bestämt att åka med fia till etuna och shoppa lite granna. har dock inga pengar, men skulle låna av pappa. som för övrigt är i Barcelona just nu, så han vet inte att jag lånar pengar. men det märker han sen när han kommer hem. nu ska jag avsluta här och gå och lägga mig.


 "glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0