20 april

idag gick jag upp halv sju för att hinna duscha, jag kan säga att jag är riktigt trött. kom inte i säng förens klockan ett igår. vilket betyder att jag sovit 5,5 timmar. och det är inte så himla mycket direkt. så jag är helt trött i huvudet, längtar redan tills ikväll, då ska jag fan sova tidigt.  idag då, ska jag träffa johanna. och sen händer det väl inte så mycket mer. hoppas skoldagen går fort, men det är ju måndag. värsta dagen på hela veckan. bara handelsämnen, samma sal hela dagen. tröttsamt. nu ska jag gå och föna håret. sen ska jag sticka till skolan.

inser ni hur fort tiden går eller? inte ens två månader kvar i skolan.

Kommentarer
Postat av: LindaBredell

meeeeen, du får ju träffa mig i kväll =) om du inte ligger och slösar i sängen redan då.

2009-04-20 @ 15:51:17
URL: http://lindabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0