19 april

helgen har gått way to fort som vanligt. men det har varit en bra helg.
fredagen började med att skolan gick jätte snabbt, bara två lektioner. sen på kvällen åkte jag och johanna hem till elin och satt och myste på hennes altan hela kvällen. filtar och tända ljust, och pratade om allt mellan himmel och jord. super mysigt var det. på lördagen stod det lokalfest på schemat, så sofia kom hit vid halv fyra och vi började fixa oss och så. sen tog vi bussen in till staden för att sedan ta en buss vidare till sköldinge, där festen var. bussen dit var proppfull, har nog aldrig sett en sånn full buss. kvällen var iallafall bra, kanske lite utspårad vissa tillfällen. men hade en bra kväll. alltid kul när någon fest. nattbussen hem var i princip gratis, nice. bara smita på lixom, det bjöds på cheesehamburgare, det var ju inte heller fel. kom hem vid två, och somnade på direkten. och idag så cyklade jag ner till fiket och satt där med jullan i typ två timmar, fikade och stekte i solen. hur mysigt som helst. senare så skulle hon på match, då åkte jag hem. och så kom johanna och vi tog en lång promenad, sjukt skönt.

och idag har jag bestämt att imorgon kväll ska jag bli ungefär 1600 kr fattigare. för då ska peace and love biljetter beställas, och tågbiljetter till borlänge. sommaren kommer bli galet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0