16 april

skönaste skoldagen idag, började med sovmorgon. och sen hade vi EN lektion, sen så hade vi "mässa" resten av dagen. och där var jag ungefär en timma. så nu är jag hemma, väntar på att mina nudlar och burk köttfärssås ska bli klart. mums säger jag bara! och tror ni att pappret kom idag? nej, såklart inte. blir galen!

har ni inget att göra? och känner för att skratta lite, så har jag verkligen dom rätta bloggarna för er, jag själv skrattar som fan. och om ni just idag känner er fula och äckliga, så är detta bloggarna för er. tro mig, ni kommer älska er själva.
www.kissies.se
www.desireenilsson.blogg.se
www.DOLLYblond.se
www.paow.se

hahahaha, efter ni läst kommer ni att leva några år till. patetiska fjortisar som känner pengar på bloggen.

Kommentarer
Postat av: johanni

HAHA, bästa bloggarna <3<3<3<3

2009-04-16 @ 17:27:01
URL: http://johannajohnson.blogg.se/
Postat av: johanni

HAHA, bästa bloggarna <3<3<3<3

2009-04-16 @ 17:27:05
URL: http://johannajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0