16 april

jag tänkte skriva ett blogginlägg innan jag går och lägger mig, börjar bli lite trött. men klockan flyger alltid iväg såhär på kvällen. jag måste säga att jag i detta tillfälle haaatar jag att SJ var tvungen att bygga sitt räls i min mun, men det vill jag säga att jag har fått stora sår i käften som gör svinont. jag vet inte vart jag ska ta vägen, för att det inte ska göra ont så måste jag sitta och le, och det humöret är jag inte på just nu.
idag har jag iallafall träffat julia, och hon gör mig alltid glad. wiho, satt och pratade och skrattade. man kan väl inte annat än skratta när man pratar om det vi pratade om. jag vet inte vad jag ska säga, skrattade oss hesa. imorgon har jag två lektioner, sen ska jag hem, ner till gymmet och sen är det lite grilltime på kvällen. och på lördag är det lite party. så helgen är planerad, och söndag är sovdagen. kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0