15 april

redan 15 april, tiden går fort när man har roligt, eller vad är det man säger? emma klagade på att jag inte uppdetera, så här emma har du ännu ett intressant inlägg om mitt liv.

Påsklovet är tyvärr över, det var ett riktigt bra påsklov måste jag faktist säga. Det blev grillning, fester, shopping, steka i solen, fira påsk och bara umgås med vännerna. Så jag ska inte klaga. det jag klagar på är att skolan drog igång igen, och skollusten tappade jag någonstans på vägen för länge sen, typ i mitten av februari. Det är svårt när kroppen behöver sovmorgon, men schemat säger något helt annat. men det är väl bara att kämpa. Jag fick reda på att intagnings papprerna kommer imorgon. och jag är sååååå nervös, jag får ont i magen av att tänka på när jag står där och öppnar kuväret. det är trots allt det som står på lappen som kommer vara början till min framtid, stylist eller handel. 2 år kvar eller 3 år. En ny stad, eller blir jag fast? ursh, jag har nästan ställt in mig på ett nej. fast igentligen har jag inte den blekaste anning om vad det kommer stå, inte en anning. vill inte förvänta mig något, blir bara ännu mer besviken då om det står att jag inte kommer in. Samma sak med sommarjobb, jag hade redan tagit förgivet att jag skulle få jobb. det var ju lixom min årskulls tur att komma före alla. så jag hade tillochmed planerat vad jag skulle göra med pengarna. men icke sa nicke, jag fick inget jobb. så jag kommer vara pank och uttråkad när alla andra jobbar. trevligt att studiebidraget kommer på sommaren också, jippi. hela sommaren får jag köra: "pappa betalar" eller "mamma är banken". men det får funka det också. nu ska jag dra på mig träningskläder och åka ner till gymmet.

Kommentarer
Postat av: walderlo

nu är ja nöjd: )

2009-04-15 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0