15 april

det var ju roligt att det hux flux kom en lag på att man inte får ladda ner, och denna lag ska tydligen vara strängare än den andra (?) för ellerhur har dom haft en redan? iallafall, det är sjukt många som har blivit tagna, och den som fått bötats minst för någon som fick böta 200 000 :- jag vet inte om faktan är sann, men min syster sa det. och det känns som jag inte är så sugen på att ladda hem, om man blir påkommen. så frågan är, hur fan får man hem nya låtar till mobilen? vissligen har mitt minneskort pajjat, så jag har en låt på mobilen. och ni kan ju tänka er hur uttjatad den låten är när det är 30 minuter till och 30 från skolan. ja, jääääävligt uttjatad.

iallafall sitter och läser en fjortisblogg, det är fan ganska sjukt hur patetisk en person kan vara och ändå tjänar pengar på sin blogg. fast det är väl det som är själva grejen, folk läser hennes blogg för att få skratta. för det är exakt det man gör, skrattar. så jävla patetisk människa, sönderblonderad, löshår, översminkad, skriker efter uppmärksamhet och har barbie som förebild. 15 år, ååååhåhhhåhh jag är femton ååååår. nej, nu ska jag fortsätta läsa hennes blogg, bara för att se hur bra jag själv är. skämt där.

Kommentarer
Postat av: emma

det finns tydligen ett sett som man kan bli anonym på internet och ladda hem hur mycket man vill. vet dock inte hur man gör men ändå!

2009-04-16 @ 20:19:55
URL: http://metrobloggen.se/emmamangs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0