1 april

första april idag, dragit några april skämt? själv kommer jag aldrig på några roliga. alltid det gamla vanliga som folk kör med: "en rosa kanin utanför fönsteret". jag och mina syskon drog ett skämt för mamma, men det var inte alls uppskattat, slutade med att hon börja gråta och gick iväg. så det kändes ju lite taskigt. annars idag har jag och elin varit i viala och bara setat och myst på berget, godis och läsk. det var sjukt skönt ute, så det var ett måste. har bestämt att håret ska färgas på fredag, slingor ska det bli, hoppas det blir fint. lite smånervös. har inte gjort en förändring sen i åttan då jag hade blont underhår. men det är väl på tiden antar jag. nu ska jag plugga matte, för imorgon har jag prov i just det.

ska dra ett skämt för jullan nu, men det värsta är att alla skämt man kan dra är taskiga. men vafan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0