-

nu har jag inte uppdaterat på fyra dagar, ojojoj. måste vara hemskt eftersom mitt liv är så intressant. haha, det som hänt under dom senaste dagarna är party hos amel i lördags, jätte kul. shopping i måndags, och sen resten av tiden har jag umågtts med vänner. har faktist haft fullt upp hela tiden. så har varit dålig på att höra av mig, sofia känner nog det. var i katrineholm i går och idag. tandläkaren igår och lite gick på stan, köpte nytt nagellack och gick sedan till tandläkaren, spände skiten så jag har sjukt ont idag och igår. maah. och idag gick jag på stan med julia, johanna och elin. Köpte nya solbrillor, skit balla. haha. ikväll ska jag typ till bie lr vad det var för ställe och grilla med lite people. vädret är inte så nice, men har endå inget annat för mig. så nu ska jag fixa mig och åka.

Kommentarer
Postat av: walderlo

Vad gör du din snorunge? de är meningen att du ska blogga ibland :D

2009-04-12 @ 15:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0