symaskinen!

jag tog fram symaskinen för att leka lite med mina jeans,
först mina svarta cheap monday som jag tänkte sy in.
sydde in ena byxbenet, sen pajjade dragkedjan, eller
jag upptäckte att den var paj.
då vare bara att slänga iväg dom,
och då tog jag fram mina tiger.
sydde upp ena byxbenet hela 2 dm,
dom var sjukt långa, och dom är typ oanvända,
men när ena benet var klart så går nålen sönder.
great, så nu har jag ett långt och ett kort ben.
inte så jätte fin direkt.
plus att jag skulle sy in dom oxå.
så nu är ju benen helt raka, inte snyggt på mig.
jag kan bara använda stuprör.
passar min kropp bäst enligt mig.
nu ska jag be mamma köpa nya nålar,
sen ska jag fortsätta leka med mina jeans.

Kommentarer
Postat av: Linda

Idag var jag på restaurang, imorgon ska jag ut=D det ska bli grymt kul.



Typiskt det där med symaskinen och så där. Hoppas det går bättre nästa gång! =)

2008-09-19 @ 21:46:45
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0