söndag

just nu är jag lite småarg, mamma vill som vanligt inte ut och övningsköra.
hur fan hade hon tänkt att jag ska kunna skaffa körkort vid 18 år om hon aldrig
tänker följa med mig och köra lite bil. åh, så irriterad jag blir.
och sen måste jag bara inhandla mig en kalender, alla prov försvinner så fort
jag får veta dem. så en kalender ska inhandlas på stan imorgon.
eller tisdag för då ska jag ju till tandläkaren, och vet ni vad?
jag längtar fan, för då ska jag få veta när jag kan börja dra ut mina tänder.

ikväll ska jag se på tv med johanna.
och nu ska jag ut lite med syster.

och imorgon är det en ny jobbig skolvecka.

Kommentarer
Postat av: j

bra det gick med tv tittandet! ;D

2008-09-28 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0