ni är föreldrar, lär er TVÄTTA!

ärligt talat, jag ska fan börja tvätta själv hädan efter.
mamma och pappa kan inte tvätta, dom borde lära sig
att titta om det ska tvättas i 30 eller 40 och om det ska
torktumlas eller inte.
just nu är jag sjukt irriterad, tog just på mig en lång
cardigan som mamma tvättade för första gången.
det var meningen att den skulle vara lite stor och att
jag skulle kunna ha den till leggings, och vet ni vad?
nu sitter den fett tajt och den åker upp över rumpan.
vet ni hur galen det gör mig eller?
nu tänkter jag köpa en egen tvättkorg där det står:
SOFIES TVÄTT - RÖR INTE!
okej? hädan efter är det jag som tvättar och torktumlar.
jag kan inte minnas hur många kläder som förstörts,
jag vågar knappt slänga kläder i tvätten längre fakitst.

finns det en kurs om hur man tvättar kläder? isf bör mina föreldrar gå den!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jobbigt läge. Mina kläder blir alltid perfekta eftersom jag tvättar dem själv! :D

2008-09-01 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0