morgonen

jag är alltid klar förtidigt på morgona, men hellre det än att stressa.
idag är det skolfoto, som jag älskar. eller inte. innan helgen hade jag samma hysteri som många andra, om vad jag skulle ha på mig, hur håret skulle se ut. och igår när jag satte klockan tänkte jag att jag skulle gå upp lite tidigare så jag skulle hinna välja kläder och så. men när jag vaknade och gick upp, kände jag att jag hellre ville se helt vanlig ut. så jag tog på mig jenas och en vanlig svart t-shirt med en guld sjal över. sminkade mig och fixade håret som alltid. för varför vara mer fixad än vad  man brukar? vill man inte se helt överdriven ut? för ärligt talat skrattar jag alltid när jag kollar i skolkatalogen och sen ser man hur vissa är så tillgjorda. jag vill inte vara en av dom, så jag ser ut som vanligt idag.

idag ska jag även till frisören efter skolan, och sen träffa johanna.

ha en bra dag på skolan eller jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0