morgon

sovmorgon idag, det gillar vi.
det vi inte gillar är att bussen går nerefrån station.

igår gick jag och la mig, tro det eller ej klockan halv sju.
jag var så sjukt trött, men meningen var inte att sova hela natten.
men så blev det.
förutom att det ringde fem gånger eller något i min mobil,
jag blev sjukt sur. för jag var så trött.
jag svarade inte, men tillslut var ja tvungen att svara och säga
till att sluta. då slutade det. tack för det.
sedan så vaknade jag vissligen idag klockan sex först, men
somnade om efter en kvart. och sen gick jag upp åtta.
så jag har sovit en bra stund inatt. och det behövdes.
nu ska jag snart åka ner till bussen, ingen kan skjusa mig :(
fast jag upptäckte nyss att det går ett tåg klockan 10:02.
och det blev ju ännu bättre.
det betyder ju att jag kan sova en halvtimma längre varje onsdag,
och att det bara tar ungefär tio minuter till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0