misstag

åh, jag hatar att ångra mig.
och nu ångrar jag mig att jag inte valde at gå media.
varför valde jag handel och inte media för?
jag ååångrar mig, och jag får ångest.
satt nyss och läste lite lappar om media.
och fick lust att gå där.
men jag vet inte om jag vill testa och byta?
det känns bara allmänt jobbigt och krångligt.
jag tror bara jag valde handel för säkerheten
om att känna någon i klassen, men jag tror media
hade passat mig bättre.
vi alla gör misstag, ska vi rätta dom?

och jag vet att man aldrig ska välja tryggheten.
men man söker sig till tryggheten.

Kommentarer
Postat av: julia

om du känner att vi vill byta, klart du ska göra det.<3

2008-09-04 @ 18:26:24
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Man ska aldrig välja en linje bara för att man känner folk som ska gå där... :/

2008-09-04 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0