måndag

julia och jag pratade idag om vidåker, om våran tid där och allt som var så himla roligt.
och jag trodde aldrig jag skulle säga detta: men jag saknar faktist vidåker.
och speciellt sjuan, allt var så himla roligt och lätt.
man behövde inte ta något på allvar och det var då man lärde känna alla nya roliga människor.
jag tror jag hade för höga  förväntningar på att gymnasiet skulle bli så kul, så det känns inte
alls som det kommer leva upp till mina höga förväntingar.
men jag hoppas det blir tre bra år, och vi kom fram till att man inte ska ta något förgivet.
det kan sluta exakt hur det vill, ta varje dag som den kommer.

idag var det en rätt lugn dag i skolan, hade öfa hela dagen och sen drog jag till tandläkaren.
för att sätta dit en gummisnodd som ramlat bort.
senare tog vi bussen till vingåker, bakade chokladbollar och bara prata.
sen åkte hon hem vid åtta och då pratade jag med johanni i telefon.
la på telefonen och började plugga matte, dukitgt va?
så nu ligger jag inte efter längre, det känns ju skönt.
känns inte alls som om jag tar skolan direkt seriöst?
men ska verkligen försöka nu, jag ska faktist göra det.

ny dag imorgon, och det betyder fyra dagar kvar till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0