lager 157 - today!

idag hämtade linda och paulina mig in tha school
sen hämtade vi upp sarah, och sen åkte vi till lager 157.
wow, vi hittade vägen på en gång eller.
nej, först tog det typ 20 minuter för paulina att komma ut
ur katrineholm och sen tog det 20 minuter att komma fram
till att vi skulle köra IN i flen.
men sen så var vi framme.
det var inte alls som jag tänkt mig riktigt,
men visst vill man ha linnen så är det rätt ställe. haha.
linda köpte 6 linnen? inte klokt ju.
jag kom inte hem med något, vissligen hade jag inga money.
sen drog vi till flen och åt en jätte vidirg pizza med massor
och då menar jag massor med vitlökssås, inge gott alls.
nu är jag iaf hemma, och jag är trött, väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0