jag har ingen rubrik.

igår träffade jag julia och johanna efter skolan.
det känns konstigt att vi inte träffas så mycket längre.
eftersom vi inte går i samma klass som vi gjort
sen vi gick i ettan.
och nu sådär 10 år efter så hamnar vi i varsinna
HP- klasser. ibland undrar jag om det var menat att
det skulle bli så.
iaf, vi pratade bort hela kvällen igår eftersom vi
inte setts så mycket.
senare vid halv tolv drog dom, och då var jag så trött
att jag somnade i soffan.
idag så ska jag ut och springa med johanna.
vårat nya liv börjar på måndag, jag vet att vi kanske
är lite patetiska.
men denna gång ska det funka.
bort med allt onyttigt och börja träna.
får väl se längre fram om det har funkat eller inte.
just nu känner jag mig väldigt peppad på det iaf.
och det är alltid skönt att ha någon med sig på vägen,
så man verkligen känner att man kan göra det tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0