inget igentligen.

vad har jag att skriva om idag?
typ ingeting faktist.
blev hämtad i skolan av paulina som
just fått körkort, haha.
jag kunde inte annat än skratta åt henne
när hon satt så sjukt långt fram.
jag kan ju bara säga att man blir väldigt
sugen på att börja övnigsköra så man kan
ta körkort så fort man fyllt 18 år.
jag menar: vore det inte lite nice?
imorgon iaf så ska jag träffa elin och det
gillas massor.
och sen så ska jag kanske övningsköra?
för mamma ville inte göra det ikväll.
men det blir nice, jag ska lära mig drive a car!
nu ska jag försöka att kanske ta mig ut på en
promenad? men det är så tråkigt att gå själv.
så hör av er, om ni vill ut en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0