i don't need you anymore.

nu har jag jätte ont i halsen, dont know why.
jag har faktist pluggat matte nyss, jag är duktig.
och så har jag tränat till vårat första engelska prov imorgon,
men det lär nog bli enkelt. en så länge är det mesta i skolan väldigt
lätt faktist. typ repetion och så. det är alltid skönt att börja så.
idag slutade vi innan matten för therese är sjuk.
och då drog jag till johanna, senare kom även anna, lovisa
och mathilda.
först rökte vi vattenpipa och senare så typ, haha inga kommenterar.
lite för lite sömn helt enkelt, hahaha.
jag lyckades oxå härma johanna eftersom hon ramla idag i skolan.
faktumet var att jag fick värsta äckliga blåmärket då jag slog
i hennes kant till sängen. haha. mindre skönt.
sen drog jag till bussen, träffade josefin där.
alltid trevligt med lite sällskap.
sen har jag bara hunnit ätit och pluggat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0