hål i väggen.

är det någon som sett det nya programmet
hål i väggen? det har hunnit gått två avsnitt
än så länge.
jag har missat det när det gått på tv men nu
tittade jag på youtube på båda avsnitten.
och jag skrattade hela tiden, det är så sjukt
roligt program.
helt klart värt att tittas på, jag ska följa det
och kommer antagligen skratta lika mycket
varje gång.
det går på söndagar kl:20:00 - 20:30 på sexan.
min familj borde tyckt jag är dum i huvdet som
sitter vid datan och garvar så mycket.
haha, missa det inte!
och gå in och titta på youtube!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Jag har kollat på det! Så jäkla bäst när Linda Rosing fick väggen rakt på sig för att hon inte kunde bestämma sig vart hon skulle vara! x'D

2008-09-23 @ 16:55:03
Postat av: julia

tur att jag var själv hemma när jag såg det, annars skulle jag nog bli klassad som störd?

skratta ihjäl mig juu :D

2008-09-23 @ 17:37:53
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0