:)

igår så tog jag och lovisa bussen till stan vid åtta,
vi gick av och sedan fick vi gå rakt in i skogen,
haha. tillslut kom vi fram till tims place.
då märkte vi att halva mitt vin hade runnit ut
i väskan, great!
min tåg och busskort blev mest drabbat.
dom var helt blöta och nu luktar dom inte så
gott.
och min tröja vart helt dyngsur, och lovisas plånbok
oxå.
iaf, det blev en rolig kväll.
sov hos lovisa sen, och åt glass med kolasås
till frukost, nyttigt? JAAA!
idag ska jag träffa julia och johanna, nice.

haha, alla bilder jag tog var bara fula!
så jag lägger inte ut några bilder.

Kommentarer
Postat av: manuela

hej sötnos!

skulle du vilja bli dagens blogg, i min blogg?

det ända du behöver att göra är att kommentera att du vill bli dagens blogg, om du blir dagens blogg kommer jag att länka till din blogg vid 3 olika tillfällen! tack:) puss!

2008-09-21 @ 14:16:08
URL: http://maanuelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0