*

aaaaj, va hos tandläkaren idag och testa ut några stålgrejer. och sen åkte äckelgummisnoddarna tillbaka igen, och nu har jag ondare än aldrig förr i munnen. känner att jag inte kommer få i min någon frukost imorgon. och jag får inte tugga tuggummi för då åker gummisnoddarna ut. och jag älskar tuggummi. men på onsdag ska jag dit igen, och förhoppningsvis försvinner gummisnoddarna då. kanske till något värre?

iaf, jag är jätte seg när det gäller skolan. känns som om det aldrig kommer igång på rikitgt, lärarna typ pratar hela lektionerna. och nu har jag tröttnat på det, jag vill göra något på lektionera, inte bara sitta där och lyssna. det är fett lame ju. men faktist idag fick våran första läxa, uuuh. kunna lite svenska ord, typ 15 st. så jag ska väl vara duktig och plugga lite senare när jag går och lägger mig. faktist är läxa det värsta som finns efter uppsatser. för helst vill jag lämna plugget i skolan.

imorgon är det mentorsdag, låter inte så värst roligt direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0