<3

ibland känner mig att man sig aldrig tillräcklig,
det känns som om man aldrig finns där för någon.
även fast man alltid försöker finnas där.
så ibland känns det så skönt att veta att ens vänner
uppskattar en.
och speciellt ens bästa vän.
jag var nyss inne och läste på julias blogg, och
så här hade hon skrivit till mig :

Du är den mest pålitliga personen jag känner,
du ställer verkligen alltid upp, vare sig det är dag eller natt.
och du vet att vad som än händer, riiiing.
är det mitt i natten så tveka inte.
du är föralltid min bästa vän, no matten what.
känslan av att vi glider isär måste försvinna.
du är bäst.

och det känns alltid skönt att veta att du ställer
upp för mig, för det gör du och har alltid gjort.
det finns inget som heter slutet på vår vännskap.
för den kommer hålla förevigt, vare sig vi umgås
jämt, eller då och då.

jag tänkte avsluta med en bild! :

t
först julia och sen jag.

Kommentarer
Postat av: julia

så jävla bäst <3

2008-09-18 @ 18:43:56
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0