080903

idag hade vi mentorsdag, vilket gick ut på att vi skulle spela bowling och sen glo på film.
vi spelade bowling, men sen åkte vi hem. mest för att jag hade så ont i munnen och var så hungrig,
pallade inte sitta helt still och bara glo på film då.
skulle träffa johanna idag, men jag kände att jag inte orkade eftersom jag inte mår bra.
så jag somnade istället och sov bort tre timmar, det var great.
jag slutade känna smärtan för några timmar.
och jag fick föresten i min lite macka förut.
jag kände att jag var tvungen att tvinga mig ordentligt.
mamma sa att jag var blek i ansiktet, och det var nog för smärtan och
för jag inte åt förens vid två och jag gick upp halv sju.

nu mår jag bara illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0