sundsvall

igår var det birsta som gällde på dagen,
där köpte jag en kjol och tre par örhängen.
sedan drog vi hem igen, fick springa till
bussen. haha, de ser så fult ut.
och sen på kvällen vare fixning som
gällde sen kom det massa folk hit.
senare drog mina systrar till krogem
paulina inräknat. haha.
och då blev jag själv här med massa
folk som jag inte hade en annig vad
någon hette.
så jag gick och la mig, men sen ringde
min mobil och då hade en blivit slagen
och köket var ett bombnedslag
och i soffan låg det en däckad kille
som ingen kände.
haha, kom inte i säng förens klockan
halv fyra inatt.
och kunde inte sova längre än nio imorse.
idag är alla sega, och så ska vi cykla
ner till stan senare.

Kommentarer
Postat av: julia

i miss you darling.

2008-10-19 @ 15:42:46
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0