söndag

igår gick jag och la mig tidigt, var grymt trött.
denna helg har jag verkligen bara inte gjort något,
lagt mig tidigt hela helgen.
men sådanna hegler kan faktist behövas ibland.
kom nyss in från att ha vart ute och övningskört.
det gick jätte bra idag faktist.
jag körde ute på en 70 väg, och vågade faktist
köra i 70 och växlade faktist utan att vara rädd
att lägga i fel växel.
mamma tyckte oxå jag var duktig, haha.
nu ska vi bara in och gå kursen,
och sen ska jag övningsköra mer på allmänna vägar.
mer idag så har jag inte bestämt något,
blir väl kanske städa, fixa tvätten och träna lite.
och får inte glömma att jag har tre prov imorgon - plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0