plugg :(

det känns som om denna helg är ganska mycket pluggande,
kolla bara in vad vi har att göra på måndag.

6 oktober;
* prov i projekt och företagende
* prov i branch och produkt kunskap
* muntilg redovisning om alvedon
* matteprov


jag vet, det känns lockande.
dags för mig att inhandla en kalender
så jag inte glömmer alla prov och
muntliga redovisningar.
för det känns som det är massa nu,
inte prov utan muntliga redovisingar.

och när jag är i sundsvall så missar jag
datakunskapsprovet, inlämning av novellen
och muntlig hotellredovisning.
det känns väldigt roligt.

men endå surt att jag inte fick ledigt,
för att åka till sundsvall alltså.
jag menar, jag är alltid i skolan.
varenda dag, på varje lektion?
men endå så får jag inte ledigt?
det är fan sjukt, för vissa är aldrig i skolan.
och jag som är det, får endå inte ledigt?

Kommentarer
Postat av: frida

Jaa, fett surt! x(

2008-10-06 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0