norrkan idag!

idag så gick jag upp 8:20, fyfan det var inte lätt asså.
lovisa och hennes pappa hämtade upp mig för
att vi skulle till norrköping och kolla mobiler och jackor.
varken lovisa kom hem med en mobil eller jag med en
jacka. vi hade för svårt att bestämma oss helt enkelt.
det blev lunch hos hennes farmor och farfar innan
vi åkte hem till vingåker. lovisa körde hela vägen.
det var lite tajt att köra om en lastbil med "bredlast".
väl i vingåker så mötte jag julia, hon hade färgat och
klippt sig. det blev bra! så nu är hon korthårig.
kvällen har spenderats med julia och det har bjudit
på mycket skratt. det gillar vi!

imorgon blire utgång, och jag är taggad!


julia - hos frisören!
(för blyg för att visa sig)

Kommentarer
Postat av: lovisa ´

yeeeaah , men jag klarade det ;)

2008-11-04 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0