mina föreldrar är knäppa!

haha, gud vad jag skratta idag när vi satt och åt mat.
mamma var stolt över att hon hade lärt sig vad
en stekare var. så då fråga hon pappa om han visste.
och han bara: ja, men det är ju en skalbagge.
hahahahahahahahahahaha.
stekare = skalbagge
ni anar inte hur mycket jag skrattade!
sen så kom brat upp oxå, och då började
pappa asgarva. och satt och sa brat
hur många gånger som helst,
han tyckte det lät jätte roligt.


hahaha, och sen när mamma skulle svara i
telefon så svarade hon: Pulla! HAHAHAHA!
(hon heter ulla igentligen)


så nu sitter jag här och asgarvar åt dom!

Kommentarer
Postat av: julia

hahahahha, .. pulla! :D

2008-10-05 @ 19:45:58
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha! Vadfan! :P

2008-10-06 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0